Vi vil gjerne ha deg som medlem i Ringerike SK.

Når du klikker på linken kommer du inn på Norges Idrettsforbund sine nettsider. Klikk på «Ny bruker» dersom du ikke allerede har en profil her via andre idretter, deretter klikker du på «Jeg skal bli medlem» eller «Barnet mitt skal bli medlem».

Medlemsfordeler i Ringerike sykkelklubb

• Aktiv sykkelglede i fellesskap
  • Deltagelse i et variert & omfattende treningstilbud.
  • Klubb/temakvelder om sykkel og trening.
  • Mulighet for lånesykkel til rekrutter.
  • Egen gruppe for zwift/e-sport, treningssamlinger og treningsturer til utlandet.

Samtidig har du noen forpliktelser, norsk idrett er tuftet på frivillighet og dugnad. I Ringerike SK er det som i alle andre klubber og organisasjoner, dugnadsarbeidet som driver klubben. Det er viktig at alle medlemmer og foresatte til aktive barn i Ringerike SK deltar på dugnad. Sammen er vi gode!

Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte vår medlemsansvarlig: medlemsansvarlig@ringerikesykkelklubb.no

Data powered by FirstCycling.com

[give_form id="3488"]

Styret i Ringerike SK

Vi jobber for at klubben skal bli best mulig for våre medlemmer.

Alexandra J. M. Buan

Leder

Alexandra bor på Harestua, ved porten til Nordmarka. Hjertet for Ringerike Sykkelklubb har banket helt siden hun jobbet for Team Ringerikskraft som soigneur og alt-mulig-kvinne. Trives best ute på landeveien, men pakker også vognen for noen turer i skog og mark med terrengsykkelen.

Glenn Messel

Nestleder

Glenn er opprinnelig fra Oslo, men ble Hadelending i 1998, hvorpå han senere bygget seg hus på Jevnaker i 2001 sammen med sin kone hvor de stiftet familie og har blitt boende. Sammen har de tre flotte gutter i alderen 3, 14 og 16 år. Sistnevnte er på juniorlaget til RSK og 14 åringen er med i aldersbestemte klasser.

Morten Kristiansen

Kasserer

Morten er opprinnelig fra Gran på Hadeland, men har de siste 20 åren hatt tilhold i Hakadalen i Nittedal. Her bor han med sin kone og to jenter på 19 og 21 år som begge har syklet aktiv i mer en 10 år. Morten har mer en 10 års erfaring med klubbdrift og barneidrett i Nittedal.

Frederik Heron Engebretsen

Styremedlem

Frederik er 24 år gammel – født og oppvokst i Hole kommune. Han har syklet for Ringerike Sykkelklubb hele sin aktive karriere fra han var 13 år gammel. I dag er han styremedlem i Ringerike Sykkelklubb og trener for aldersgruppen 10 – 16 år på landevei.

Anders Solvoll

Styremedlem

Anders er opprinnelig fra Sortland i Vesterålen. Har siden 2021 bodd på Hønefoss, sammen med kone og 2 gutter på 14, Oliver og 17, Nikolai.
Begge gutten er aktive landeveis- og Cyclocross sykelister.

Henrik Heen

Styremedlem

Opprinnelig fra Hen, nå bosatt i Hole. Ingen karriere som aktiv utøver, men lidenskapelig opptatt av alt innenfor sykling. Har barn som sykler aktivt i klubben.

Er en av flere trenere for terreng-gruppa og sitter i sportslig utvalg terreng for terreng.

Natalie Midtsveen

Styremedlem

Natalie Midtsveen Fredriksen Alder: 22 Tar en bachelor i utviklingsstudier og jobber som teamleder (barista) hos GodtBrød ved siden. Amatørsyklist for øyeblikket, tidligere aktiv, med norgesmester tittel på landevei for juniorer i 2019. Fortsatt veldig glad i sporten og er stolt av å være styremedlem i klubben.