Sykkelturen 2022

Frivillighetens år markeres med en sykkeltur i flere etapper fra Nordkapp til Arendal. Mandag 18 juli passerer den Viken. Vår etappe går fra Tverrsjøstallen på Jevnaker til Harestua. Sykkelklubbene i distriktet er ønsket med for å promotere seg, det blir filming osv. Vi vil selvsagt stille, i tillegg så er Hadeland CK og Kloppa Offroadklubb med! Det er matservering på Tverrsjøstallen fra kl 11 og turen går videre kl 12 i rolig tempo i 23km til Harestua. Det vil være aktiviteter underveis. Ole Martin Øiom stiller på Esso på Jevnaker kl 10 og kjører opp derfra med de som vil. Det er en litt tøff stigning på 6km, og det er selvfølgelig også mulig å kjøre bil opp til Tverrsjøen. Vi sykler så tilbake fra Harestua på ettermiddagen. Håper mange blir med på en felles langtur. Både voksne og barn, men hvis man ikke er sikker på å at man orker 45-50 rolige km på grusvei bør man ha med en voksen. Det er også ønsket 3 voksne til å kjøre elektriske rickshaw/trehjulinger. Gi beskjed dersom du har mulighet! Håper at mange vil bli med, dette er en flott anledning til å vise oss frem samt gjøre noe fint og trivelig sammen i frivillighetens år 2022!

Har du spørsmål? Ta kontakt med Ola Martin Øiom på tlf: 91546602