Vi vil gjerne ha deg som medlem i Ringerike SK.

Når du klikker på linken kommer du inn på Norges Idrettsforbund sine nettsider. Klikk på «Ny bruker» dersom du ikke allerede har en profil her via andre idretter, deretter klikker du på «Jeg skal bli medlem» eller «Barnet mitt skal bli medlem».

Medlemsfordeler i Ringerike sykkelklubb

• Aktiv sykkelglede i fellesskap
  • Deltagelse i et variert & omfattende treningstilbud.
  • Klubb/temakvelder om sykkel og trening.
  • Mulighet for lånesykkel til rekrutter.
  • Egen gruppe for zwift/e-sport, treningssamlinger og treningsturer til utlandet.

Samtidig har du noen forpliktelser, norsk idrett er tuftet på frivillighet og dugnad. I Ringerike SK er det som i alle andre klubber og organisasjoner, dugnadsarbeidet som driver klubben. Det er viktig at alle medlemmer og foresatte til aktive barn i Ringerike SK deltar på dugnad. Sammen er vi gode!

Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte vår medlemsansvarlig: medlemsansvarlig@ringerikesykkelklubb.no

Data powered by FirstCycling.com

[give_form id="3488"]

VÅRE

SPONSORER

Kick-Off 2023

Velkommen til Kick-Off 21. Januar!

Det er ikke tvil om at Ringerike Sykkelklubb ikke ville vært der vi er i dag uten dere bidragsytere.
Derfor vil vi starte det nye året med å vie dere litt ekstra oppmerksomhet!

Vi blir geleidet gjennom ettermiddagen og kvelden av våre eminente skravlebøtter Tommy og Esben, begge tidligere syklister og som etter endt karriere har viet mye av sin tid til Ringerike Sykkelklubb og sykkelmiljøet forøvrig. Dere har helt sikkert hørt dem som speakere, enten det være seg på Tour of Norway for kids eller med ropert i løypebilen under mesterskap.

Noen av våre sponsorer og samarbeidspartnere møter opp, kanskje de tar med seg noen gode tilbud?

Påmelding til styremedlem1@ringerikesykkelklubb.no med navn på deltagere. Dersom du ønsker å delta på middagen så gir du beskjed om det og informerer om eventuelle allergier. Du vil motta en bekreftelse på påmeldingen. Arrangementet er gratis, men det er begrenset antall plasser – så vær rask!

Sted: Gledeshuset Selsskapslokale (vegg i vegg ved Gledeshuset)

PROGRAM

17:00 Dørene åpnes. Enkel bevertning.

17:30 Presentasjon av året som har gått og en intro til videre planer og mål for 2023.
• Terreng Aldersbestemt
• Terreng Junior
• Aldersbestemt Landevei
• Elite Landevei Herrer
• Elite Landevei Damer

18:40 Ringerike og Sundvolden Grand Prix v/ Birger Hungerholdt

19:00 Utdeling av priser v/Gabriel Rasch

• Årets rytter
• RIKS ærespris

19:30 Mads Kaggestad – 30 minutter med Mads!

20:00 Middag. Det vil bli servert mat og drikke sponset av Utvalgte.
Det er lov å ha med seg eget drikke dersom man ønsker å sitte litt utover.

(Kvelden avsluttes kl 22:00 for de under 16 år)

Vel møtt!

Alexandra