Vi vil gjerne ha deg som medlem i Ringerike SK.

Når du klikker på linken kommer du inn på Norges Idrettsforbund sine nettsider. Klikk på «Ny bruker» dersom du ikke allerede har en profil her via andre idretter, deretter klikker du på «Jeg skal bli medlem» eller «Barnet mitt skal bli medlem».

Medlemsfordeler i Ringerike sykkelklubb

• Aktiv sykkelglede i fellesskap
  • Deltagelse i et variert & omfattende treningstilbud.
  • Klubb/temakvelder om sykkel og trening.
  • Mulighet for lånesykkel til rekrutter.
  • Egen gruppe for zwift/e-sport, treningssamlinger og treningsturer til utlandet.

Samtidig har du noen forpliktelser, norsk idrett er tuftet på frivillighet og dugnad. I Ringerike SK er det som i alle andre klubber og organisasjoner, dugnadsarbeidet som driver klubben. Det er viktig at alle medlemmer og foresatte til aktive barn i Ringerike SK deltar på dugnad. Sammen er vi gode!

Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte vår medlemsansvarlig: medlemsansvarlig@ringerikesykkelklubb.no

Data powered by FirstCycling.com

[give_form id="3488"]

VÅRE

SPONSORER

En sykkelhilsen fra Annicken!

Hei!

Jeg heter Annicken og har lyst til å snakke med deg. Jeg blir 16 år i år og sykler for Ringerike Sykkelklubb, noe jeg har gjort så lenge jeg kan huske.

Nå ønsker jeg meg enda flere sykkelvenner og skriver derfor dette til akkurat deg, fordi jeg har så lyst til at flere barn og unge skal begynne å sykle!

Er du jente eller gutt og har lyst til å prøve noe nytt? Kanskje landeveissykling er noe for deg? Fra april til september har vi fellestreninger tirsdag og torsdag på Nordrehov kirke (Hønefoss) fra kl 18:00. Det vil alltid være en trener til stede på treningene og disse treningene passer best dere som er mellom 13 og 16 år. Vi har også treninger for de yngste på Puttemyra!

Har du ikke sykkel gjør ikke det noe, bare ta kontakt med Ringerike Sykkelklubb så får du låne sykkel.
Har du ikke tøy og ønsker deg til bursdagen din for eksempel? Ikke noe problem, dra innom Glade Hjul (Hønefoss) så hjelper de deg.

Om du har lyst til å prøve deg på ritt, så har vi et veldig morsomt ritt for alle aldre på gokartbanen på Eggemoen. Det heter Uno-X Sykkelgledecup. Yngstemann er 4 år og får sykle først, deretter kjører vi aldersintervaller frem til de eldste rytterne er i mål. Ofte får vi til og med gratis mat og drikke fra Utvalgte Hoteller og Spisesteder.

Vi trenger flere unge jenter og gutter som har lyst til å prøve seg på sykkelen. Det er så gøy, du får fart og spenning, mye moro og ikke minst mange venner. Dette gjelder alle aldre, så det er bare å slenge seg på, ikke noe å være redd for😁

Ta kontakt med styret dersom du ønsker å bli med – og du, det er bare å ta kontakt med meg også – hvis du synes det er lettere. Jeg er også på Facebook!

Kanskje jeg ser deg neste gang?🚴🏼🚴🏼‍♀️😁

PS: Sykling er morsommere enn du tror og veldig trygt😃

Sykkelhilsen fra Anni

Her varmer jeg opp før et ritt!
En liten sniktitt fra en av våre treninger sommeren 2021.
Alexandra
Artikler: 23