Vi vil gjerne ha deg som medlem i Ringerike SK.

Når du klikker på linken kommer du inn på Norges Idrettsforbund sine nettsider. Klikk på «Ny bruker» dersom du ikke allerede har en profil her via andre idretter, deretter klikker du på «Jeg skal bli medlem» eller «Barnet mitt skal bli medlem».

Medlemsfordeler i Ringerike sykkelklubb

• Aktiv sykkelglede i fellesskap
  • Deltagelse i et variert & omfattende treningstilbud.
  • Klubb/temakvelder om sykkel og trening.
  • Mulighet for lånesykkel til rekrutter.
  • Egen gruppe for zwift/e-sport, treningssamlinger og treningsturer til utlandet.

Samtidig har du noen forpliktelser, norsk idrett er tuftet på frivillighet og dugnad. I Ringerike SK er det som i alle andre klubber og organisasjoner, dugnadsarbeidet som driver klubben. Det er viktig at alle medlemmer og foresatte til aktive barn i Ringerike SK deltar på dugnad. Sammen er vi gode!

Hvis du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte vår medlemsansvarlig: medlemsansvarlig@ringerikesykkelklubb.no

Data powered by FirstCycling.com

[give_form id="3488"]

VÅRE

SPONSORER

Fordeler ved kjøp av helårslisens!

Som kjøper av helårslisens har man en lang rekke fordeler, dette gjelder også dersom du ikke kjører ritt!

Med en aktiv lisens og gyldig medlemskap i RSK kan man delta i alle type ritt. Du er forsikret i alle terminfestede sykkelritt i inn- og utland. Har du helårslisens trenger du ikke kjøpe påkrevd forsikring på enkeltarrangementer verken i Norge eller i utlandet. Du sparer betydelige beløp om du sykler mange sykkelritt hvert år. I enkelte land må du ha helårslisens for å delta.

Dersom du er en av oss som ikke kjører ritt er du også forsikret på trening – over hele verden! Du er til enhver tid forsikret så lenge du er i treningsklær, og med påkrevd beskyttelsesutstyr. Med trening defineres fysisk aktivitet som er med på å gjøre deg til en bedre syklist.

Les mer på NCF sine websider – HER!

Benny Adolfsen
Artikler: 21